Ismételten egy olvasói levelet tennék közzé, aminek nagyon örülök mert ilyen jellegű levelet még nem kaptam. ( nagyon remélem, hogy többet ilyet is fogok kapni - Hallod Somi62 ? -ez neked szól, jöhet a többi tuningolásodról is kép de kérlek sokkal több képpel ! )
syaky
Innentől kezdve a levél:
Röviden a következő módosításokat hajtottam végre:
- a középső alumínium távtartót kicseréltem rozsdamentes acélra, ezred mm pontossággal, ezáltal az óriás-kés oldalirányú terhelhetősége maximális lett, valamint a laprugó feszítésének jobban ellenáll, nincs felverődés,
- a gyári 2,5 mm-es csavarokat kicseréltem masszív, süllyesztett fejű rozsdamentes M3-asokra, amelyek szinelnek a G-10-es markolattal,
- a G-10-es panel alá tettem 0,8 mm-es csapágyréz lemezt, mivel a G-10-et tökéletesen síkba csiszoltam a folder fej-részével, a markolatot ezután homokfúvóval feldurváztam a jobb tapadás érdekében,
- a laprugót bevontam piros teflonnal, mivel így számomra esztétikusabb lett, eltüntette a gyári sajtolási nyomokat, egyébként a rugót mielőtt beszereltem a távtartó panel vágatába, ékkel rögzítettem, ezáltal hosszirányba nem "sétál",
- az övklipszet is M3-as saválló imbusszal rögzítettem, miután átesztergáltam a fejet.
A súlya 390 g-ról 450 -re nőtt, hihetetlen masszív és súlyelosztású lett. A panelcsavarok kivételével minden elemét homokfúvóval tettem széppé. Lehet, hogy valakinek csicsásnak tűnik, de én magamnak alakítottam át ezt a remek nagyvasat.
Wow!
VálaszTörlésIgazán remek DiY cucc lett!
Gratulálok hozzá és még több ilyen képet ;))))