2010. december 25., szombat

Egy kis módosítás...

Üdvözletem !

Az oldal szétesésével kapcsolatos hibát -mint már írtam- kijavítottam ezért egy teljesen új blog kialakításától megmenekültem. De mivel ígéretet tettem, hogy azért a külalakkal, kialakítással kicsit foglalkozni fogok  ezért hirtelenjében a következő módosításokat végeztem.
- oldalmenü szélesítés
- színek minimális átalakítása
- oldalmenü moduljainak átrendezése/kiegészítése
- késkatalógusok aktualizálása ( törlés/bővítés egyaránt )

Ha valakinek lenne bármi ötlete mit hogyan kellene átalakítani/bővíteni/kiegészíteni nyitott vagyok rá.

Tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez