2010. december 21., kedd

Bear Grylls kés a Gerbertől

Hír. Nektek, Tőlem.

A Gerber kijött Bear Grylls második késével.

A kés 4.25" (10,8 cm) hosszú rozsdamentes acél, feketített pengét kapott. Az él félfogazott kivitelű. A markolat gumírozott. A szokásos zsinórfuraton kívül a keresztvason is találunk két lyukat, ez a kés botra való felszerelését - ily módon lándzsaként való használatát - hivatott elősegíteni. A készlet része egy kis túlélési tudnivalókat tartalmazó papír, a nylon erszénytok, melynek tartozéka egy fenőkő, egy szikravető, továbbá egy síp. A gumírozott markolatvég kalapácsként használható.

Hivatalos weboldal: http://bear.gerbergear.com/Knives/ultimate-knife/

Látványos holmi, biztosan használható is, de komoly minőséget senki se várjon 60 dollárért.

Rebel

5 megjegyzés:

  1. Egy nagy kalap sz@r ez a kés :(
    A GERBER is rossz irányba halad.

    VálaszTörlés
  2. Magyarországon mikor lesz kapható és megvásárolható?

    VálaszTörlés
  3. a Fallkniven F1 kb 120 dolcsi és a legjobbak egyike !!!
    a Mora 2000 kb 25 dolcsi és szintén zenész !!!
    szerintem a gerber rájött, hogy szar (törik a nyele) és javítanak ! ezért lehet csak február vége március eleje körül újra kapni ?!

    szerintem gyüjtői darabnak elmegy! :)

    VálaszTörlés
  4. ma vettem egy ilyen kést!! ránézésre az éle nem valami jó nem nagyon tetszett nekem !! de kipróbáltam kb egy 20cm -es galyat levágni vele ! azt kell mondanom,hogy király simán le vágtam ! én meg vagyok a vágásásval elégedve nagyon is! amugy nekem a fogazott kések nem nagyon jöttek be nem tetszettek, de most igy hogy van ezen a kése valami kurva jóó imádom és nagyon éles is !! Kipróbáltam a tűzkövet egy kicsit gyakorolni kell még nekem ....el kell sajátitanom a technikát mert nem mindig sikerül vele olyan nagy szikrát csinálnom !! de legalább egy gyermekláncfűnek azt a ksi fehér taluit simán begyujtottam :D amugy a késélezőt kipróbáltam ! elég jól kiélezi a kést !! a kalapácsfunkciót még nem próbáltam ki . de szerintem ha egy 100-as szöget félig beüt akkor én már meg leszek vele elégedve !! ez a kés nem kalapács és nem balta ugy hogy ne azt várjátok el tőle hogy ugy fog funkcionálni mint egy balta vagy egy kalapács :DDD amugy a markolat nagyon jó !!!!!

    VálaszTörlés
  5. Szerintem a "Gerber" igazán ötletes termékkel rukkolt elő! Piacra dobott egy olcsó tömegcikket, ami egy profi nevét viseli.Hobbi túlélőknek, illetve hétvégi kirándulások alkalmával akár még a hasznunkra is lehet.Egy használható szikravető 5000Ft körül mozog,vagy egy kicsit felette. Egy jobb fenő ezköz pláne! Akkor mennyibe kerül a lényeg? Még csupán annyit, hogy gallyakat csapkodni és szalonnanyársat faragni,nagyapám konyhai mindenesével is lehet, de kíváncsi volnék, vajon Mr Grylls rábízná e erre az életét egy éles helyzetben? Aki minőségre vágyik, de sajnos nem veti fel a pénz,az várjon egy kicsivel többet és nevezzen be a Fällkniven F1-es alapváltozatára!A jót csak egyszer kell megvenni..

    VálaszTörlés

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez