2011. április 15., péntek

Megmaradok avagy az év első 12 km-es túrája

Üdv Mindenkinek !

Mint ahogy a facebook oldalamon is leírtam szinte kötelezőnek éreztem, hogy a geocaching oldal által szervezett 12 km-es teljesítménytúrán részt vegyek két gyerekemmel együtt. Igaz, hogy a túra előtt alig 2 héttel műtöttek de elegem volt a kényszer pihenőből ami közel 3 hónapot tett ki. (Részletek itt.)


 A túra a Mátrában volt, a Kékestető érintésével. Gyermekeimmel kicsit megnehezítettük. Nem a kijelölt útvonalon értük el a csúcsot "hanem neki a hegynek" stílust követtük. Ha már lúd legyen kövér alapon.
Gyermekeim tökéletesen bírták a kiképzést. Most én voltam a gyenge láncszem, de nekem erre az alkalomra még elég jó kifogásom volt. A következő már nem lesz. Ott már bizonyítanom kell.

A túra nagyon jól sikerült. Mindenki jól érezte magát és mint ahogy a blogbejegyzés is mutatja én is túléltem. És a vesém sem tiltakozott.

Továbbiakban beszéljenek helyettem a képek.









 

Maradok tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky

ui: még mindig utálom ezt a blogmotort lehet, hogy frissíteni kellene???

4 megjegyzés:

  1. Építő jellegű kritika:
    A képeket nem tudod lapozható nézetben megoldani? Sokat dobna a "felhasználói élményen" :)

    VálaszTörlés
  2. Szerinted?!
    Nagyon buta ez a blogmotor!
    Semmi hasonló.

    syaky

    VálaszTörlés
  3. Aranyos kölykök. :)

    Mi van a nyakukban?

    VálaszTörlés
  4. A nyakukba PMR. rádió van, ha esetleg eltünnénk egymás szeme elő, megtaláljuk egymást.

    VálaszTörlés

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez