2011. április 26., kedd

Nyereményjáték vége - Összesítés

Üdv Mindenkinek !

A Facebookon meghirdetett nyereményjáték befejeződött vasárnap éjfélkor.
A mozgolódás nem volt túl nagy, de a webshopom statisztikája szerint az oldalam látogatottsága nem kicsit nőtt meg. Aktív résztvevő mindössze 10 fő volt (ha jól számoltam - javítsatok ha tévednék)
Nyertesek:    1. helyezett: 18 pont - Fejérvári István
                    2. helyezett: 17 pont - Herbert Péter
                    3. helyezett:  9 pont - Dorogi Péter Viktor gyűjtött össze.
Kérem a nyerteseket pár szóban véleményezzék a nyereményjátékot, és a hidegfem@gmail.com címre írják meg mit is szeretnének a nyereményük fejében.
Emlékeztetésképp a játékkiírás itt olvasható.

Köszönöm mindenkinek a részvételt.

Maradok tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky

5 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó volt az ötlet és persze nagyon örülök hogy csináltál ilyen versenyt , nekem még jobban tetszett volna ha nehezebb feladatok vannak és ezáltal kevesebb múlik a szerencsén , persze lehet hogy csak túl jól ismerjük a késeket :D
    mégegyszer kösz a versenyért

    Herbert Péter

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyerteseknek jó szemetek van :)

    VálaszTörlés
  3. Gratula a nyerteseknek. A 10 fő résztvevőt azért megszorozhatod szerintem párral, mivel például én is folyamatosan figyelemmel kísértem a versenyt, egyszerűen számomra nehezek voltak és nem voltam elég gyors. Minden esetre a játék nagyon jó ötlet volt!:)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszett a játék. Tervbe van véve még több is. Valamikor összel lesz a következő.

    Várom a nyertesek jelentkezését.

    VálaszTörlés
  5. Először is, a játék izgalmas volt! Nekem elsősorban a saját fotóid jöttek be, azok picit több "fejtörést" okoztak, mint a miniatűr fotórészletek, de azok is nagyon rendben voltak. Jó volt, hogy több féle márkából pakoltál fel képeket, több árkategóriában, illetve, hogy kések, bicskák, és multitool-ok egyaránt voltak. (A többi kategóriából is mehettek volna fel fotók! :D)
    Negatívumként csak annyit, hogy jó lett volna, ha tovább tart! (Mert a szakdolgozat írás, és egy országos verseny miatt kimaradtam jó néhány képből, aminek következtében igen csak lemaradtam. Bár ez egyéni szociális probléma.) Úgyhogy a legközelebbi játéknál (még, még!), lehetne kicsit hosszabb időintervallum! :D
    És ami még ugyan nem a te hibád, de gubancot okozott, az a lassú frissítése a facebooknak. De ennek ugyebár nem tudunk mit csinálni.

    Dorogi Péter Viktor

    VálaszTörlés

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez