2011. szeptember 7., szerda

Ujabb olvasói levél


Üdvözletem Mindenkinek!

Ismételten egy olvasói levelet osztanék meg veletek, vágatlanul. Ilyen jellegű levelek olvasása után mindig elfog egy kis büszkeség, hogy érdemes tennem azt amit teszek.

Megjegyzésként a levél tárgya egy Fallkniven F1/3G.



"Kedves syaky!

Ma d.u. megérkezett a Kés, életem eddigi legjobb kése.
Gyönyörű darab, nem győzök betelni vele, szebb és kézhezállóbb, mint gondoltam.
Igazi mesterdarab. Borotválkozni lehet vele, olyan éles! Azt hittem, hogy ki kell fenni még.
Ezt nem kell. Így jó, szuper, ahogy van.
Azért még a terveim közt van egy kencefence (az is van a Fallkniven-től), meg egy tűzcsiholó.
És van egy még magam előtt is titkolt vágyam...ha már van egy jó túlélőm, akkor lehetne egy kis zsebkés is ilyenből.
Mondjuk egy Fallkniven TK3...ez is 3G-s acél, és több markolat-borító fával is láttam (a cocobolo mondjuk szimpatikus, mert gitárfa is, de maroon micarta és tiger wood is van - ez leárazva:)

Szóval egész kedvet kaptam ettől a késtől...

Üdv.: kajandor "

1 megjegyzés:

  1. Aki egyszer kézbe fog, kipróbál, használ ilyen késeket, az rájön, hogy egyesek miért adnak 40 vagy akár 80 ezer Ft-ot egy késért!

    Katona Csaba

    VálaszTörlés

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez