2012. július 15., vasárnap

A blog

Üdvözletem Mindenkinek !

Kicsit figyelmesebbek biztos észrevették már, hogy blog.hidegfem.eu címen egy másik blogom van alakulóban. Jelentem elvileg kész van. Tesztelésre és vélemény nyilvánításra vár.

Kicsit meguntam már a blogspot idegesítő kis hibáit és gondoltam egy nagyot és wordpress alapokon alkottam egyet Fráter Attila segítségével.

Ami igen lényeges különbség, hogy egy igen komoly képgaléria is kapcsolódik hozzá amit a pictures.hidegfem.eu oldalon is külön megtalálhatsz. Remélem tetszik az új elgondolás és az új design.

Kattints oda és ott kicsivel több infót is olvashatsz.

Maradok tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez