2009. július 25., szombat

Kis svájci körkép, avagy Wenger vagy Victorinox

Szerencsémnek köszönhetően sikerült pár napot Svájcban töltenem, és kirándulásaim közepette felmértem, hogy mi a helyzet a Wenger és Victorinox hazájában.

Több városba is sikerült eljutnom, és ha nem is a legfontosabb feladataim közé tartozott a kést árusító helyek felkutatása, de azért igyekeztem. A Victorinox, amely 2005-ben felvásárolta a Wengert még mindig aktívan ünnepli alapításának ktíva ünneplik 125. évfordulóját. Szinte mindenhol kapható a teljes kínálat, de még a  legkisebb városokban is megtalálhatók. És hogy melyik márka terjedt el jobban el? Erre bizony nem tudnék megfelelni, de egyéb kérdésed van, tedd fel és megpróbálok válaszolni. Most pedig következzenek és beszéljenek helyettem a képek.



Íme egy kis érdekesség, amiről hallani már hallottam, de látni még nem láttam:



Érdekes módon Svájcban szinte csak ez a két márka képviselteti magát. Egyetlenegy üzletet találtam, ahol más márkájú késeket is árultak, de csak néhány darabot. Sajnos lefotózni nem tudtam, mert a kirakatot sűrű fémrács védte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez