2009. július 16., csütörtök

A tárhelyszolgáltató és az ő rugalmassága

Az alábbiakban elmesélném, hogy az elkövetkezendő napokban miért nem fog működni a webshopom.

A szolgáltatóm, akit inkább nem neveznék meg, egy hónappal a domain, illetve a tárhelyem előfizetési díjának lejárta előtt irt nekem egy levelet, amelyben felhívta ezekre a figyelmemet. Eddig ez nagyon szép és jó.

Eddig minden oké, de van tovább is! Amikor legelső alkalommal igénybe vettem a cég szolgáltatásait, minden klappolt: fizethettem paypallal. Gondoltam, most is simán fog menni minden, ezért ahogy megkaptam a levelet, rávetettem magam a linkre, hogy fizessek. Hát, nem így történt. A cég által megadott link csak a weboldaluk főoldalára mutatott. Kezdett bonyolódni a helyzet. Gondoltam, akkor keresgéljünk egy kicsit. Röpke húsz perc elteltével még mindig ugyanott voltam. Biztos bennem van a hiba, figyelmetlen vagyok - gondoltam.

Ekkor a "Kérés" menüpontnál bejelöltem a kívánságomat, miszerint kifizetném a tárhelyemet és a hozzá tartozó domaint. A hölgy, aki kezelte a "Kérésemet", nem értette meg, hanem csak úgy a negyedik vagy ötödik alkalom után, de akkor már kaptam egy levelet hogy utalással kifizethetem a domainemet, de a tárhely kifizetése még sehol.

A következő két levélváltás után nagy nehezen kaptam egy linket, ahol lehetőségem volt kifizetni paypallal a számlámat, és ekkor ugrott be, hogy nono, és a www.hidegfem.eu-t ki fogja kifizetni? Kifizettem két nappal a lejárta előtt, de ők nem kapták meg a weboldallal kapcsolatos folytatási kérelmemet (azt a 6 e-mailt), és ezért úgy döntöttek, hogy nem figyelmeztetnek, hanem sitty-sutty likvidálnak.

A lényeg az, hogy nem szűntem meg, nem adtam fel. Élek és virulok a webshoppal egyetemben, csak éppen a tárhelyszolgáltatóm úgy döntött, hogy pihennem kell egy kicsit. Pihenünk, de remélem nem sokat.

Maradok tisztelettel

Sztrakkay Tamás a hidegfem.eu weboldal tulajdonosa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez