2009. július 10., péntek

Szomorú hir

Sajnálattal közlöm minden egyes olvasómmal, hogy managerem és egyben egyik nagyon jó barátom, Marcipán úgy döntött, hogy kiszáll a webshop és a blog körüli munkálatokból.

Tudni kell róla, hogy jellemzően a web2-es dolgokat eddig ő vitte helyettem. Én ezekben a dolgokban nem vagyok túl járatos, és az erre fordítható időm sem sok, de úgy látszik, egyszer mindent el kell kezdeni.

Ha valami nem lenne tökéletes, szívesen fogadom a segítségeteket, mert bele fog telni egy kis időbe, mire kitanulom a blogolást.

Maradok tisztelettel:

Sztrakkay Tamás alias Syaky alias hidegfem oldal tulajdonosa
Addig is egy nem túl jól sikerült kép rólam, hogy tudjátok, ki is van az oldal mögött.

3 megjegyzés:

  1. Kicsi a világ :-) Ezek szerint jól értettem a neved, amikor Csaba mondta :-)

    Sok sikert!

    Détárné Bikfalvi Moni

    VálaszTörlés
  2. Syaky, Barátom. Te tudod, hogy a kilépés nem Neked, és nem a Hidegfémnek szólt. A marketinggel hagytam fel teljesen, és egy darabig az online biz más formáival is.

    Ügyesen blogolgatsz, amúgy. Grat. Nem baj, ha nem tökéletes. Az egyéni stílus, a sajátos hangvétel szerintem kifejezetten jó. És szerintem jó irányba viszed a blogot is. Így tovább, hajrá:)

    VálaszTörlés
  3. Tudom, tisztába vagyok vele.
    Nincs is harag ezzel kapcsolatban.

    sztrakkay

    VálaszTörlés

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez