2009. szeptember 1., kedd

Penge Napok a Monostori Erődben 2. rész

Az alábbiakban a Penge Napok szombati és vasárnapi eseményeről szeretnék beszámolni. Szombaton sajnos sok mindenről lemaradtam, mert elsősorban a kés- és a baltadobálás környékén segédkeztem, mint afféle rendfenntartó. Eközben rengeteget dobáltam késeket


és a SOG Vietnam tomahawkját.


Úgy érzem, rengeteg embernek okoztam örömet, sikerélményt. Gyerekeim és sok más gyerek is kipróbálta, és látszott rajtuk, hogy örülnek neki, hogy olyan dolgot, újdonságot adtunk a kezükbe, amit eddigi életük során még nem tapasztalhattak.

Néha-néha sikerült egy kicsit ellógnom a rám bízott feladat alól, így kicsit szétnézhettem, és foglalkozhattam gyermekeimmel is, akiknek amúgy nem hiányoztam különösebben. Alig találtam olyan képet, amelyiken mindkettőjük szerepelne, de íme, itt vannak:


Kutyafuttában benéztem a Készitsd el saját késed műhelybe:


Megnéztem a bőrösöket is munka közben, csk róluk elfelejtettem képet csinálni, és meglátogattam az íjászkodókat is.


Ennyire futotta, nagyon sok mindent nem tudtam megnézni, vagy idő hiányában vagy azért mert rossz volt az információközlés, és nem tudtam róla. Rengeteg jó program volt, de sajos nem volt például egy hangosbemondó, ami közölte volna, hogy hol mi kezdődik, pedig nagyon sokat segített volna. Csak felsorolásképpen néhány  program amire nem sikerült ellátogatnom:

- volt mobil kovácsműhely;
- a konferenciateremben rengeteg előadás;
- mentőkések gyakorlati bemutatója;
- késkiállitás;
- késvásár.

Nagyjából ennyi. Vélemény?

A látogatóknak biztosan sokkal élvezetesebb, volt mint nekem, szervezőnek.Voltak kisebb-nagyobb szervezési hibák, amiket megtárgyaltunk, és a következő alkalommal - elvileg lesz következő alkalom, hiszen a visszajelzések elég pozitívak voltak - a hibáinkat javítjuk.

remélem, jövőre te is ott leszel.

Befejezésképpen egy panorámakép a Monostori erődről:


Ha még több több képet szeretnél látni a Penge Napokról, akkor kattints ide.

Tisztelettel:

Sztrakkay Tamás alias syaky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez