2009. november 5., csütörtök

Változások.....

Üdv !

Mint látjátok elég sok változás történt az blogomon de valami nem az igazi.Örülnék neki ha a blogom szerkesztésében kicsit Te is besegítenél mint olvasó.
Ird meg hogy mit szeretnél esetleg itt látni vagy olvasni és ígérem hogy mindent megteszek annak érdekében hogy teljesítsem kéréseiteket.
Tehát nincs más dolgotok mint véleményezni/ötletelni.
És hogy ne legyen tét nélküli a dolog a hidegfém oldal kínálatából egy kis meglepetés várja azt akinek az ötlete számomra legjobban tetszik és meg is valósitom.Hogy mi is lesz az?!Legyen egyenlőre titok.

Tehát irjatok ide a blogomba a hozzászólások részbe.És azt se felejtsétek el hogy erőteljesen közeledik a Karácsony.Időben vegyétek meg szeretteiteknek az ajándékot.

Tisztelettel:
én

2 megjegyzés:

  1. Szervusz Syaky !

    A magánvéleményem az, hogy a blogod így tökéletes, ahogy van. Csak egy apróságot hiányolok. A rövid kis videeókat. Magyarázom egy kicsit. Sok vásárlóm, és többek közt én is uána szoktam nézni, hogy mit vásárolok. De csak, két dimenziós képek alapján, kicsit nehéz dönteni. Ideiglenes megoldást jelent, ha a "jutyúbon" rákeresünk az XY kés, bicska videójára. Ekkor már van némi viszonyítási alapunk. Csakhogy nem magyarul beszélnek ám rajtuk (az esetek többségében) hanem ángélusul, svábul, és egyéb nyelveken. Itt jönnél te a képbe, mert a te kezedben látnánk a vágyaink tárgyait. Nem kellene, csak néhány adatot ( pl. méretek, penge ill. markolat anyagok, s milyen használatra optimális, stb...)elmondani. Ha ezt megtennéd, akkor egy hatalmas űrt töltenél be hazai késes vonalon. Arról meg nem is beszélve, hogy a boltomban így is félistennek tekintő vásárlók, (és én is), Felemelnénk az Olymposra. Hidd el nekem sokan vágynak efféle információra, mai rohanó világban.

    Ui: Az én kis blogomon is mindig a két régi videómról tesznek először említést.

    Maradok tisztelettel minden késbarát iránt, olajos János, alias AMA.

    VálaszTörlés
  2. Maga az ötlet nem rossz de rengeteg energiát igényel amivel sajna most nem rendelkezem.
    Egyébként meg tetszenek a blogjaid.Valami olyasmit kellene nekem is csinálnom - szerintem.

    VálaszTörlés

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez