2009. december 27., vasárnap

Háttérképek

Pár nappal ezelőtt feltettem egy kérdést.
Kiváncsi voltam rá hogy a blog olvasóim szerint igény lenne-e rá hogy saját készitésű képeimből háttréképeket készitsek.Hát a a közvélemény kutatás során a következő dolgok derültek ki.
Elvileg:
- összesen 41 blogolvasóm van
- 30 szerint lenne igény a képekre
- 7 szerint nem
- 2 tartókodik
- 2 szerint teljesen felesleges.
Ezek szerint van igény rá.
Ezért bele is fogtam.Kemény rostán küldtem át a fotóimat és a maradt összesen valamivel több mint 20 kép.Első nekifutásra 1280x960 pixel felbontású képeket alkottam mert a google statisztikái szerint látogatóim igen nagy százaléka ilyen felbontásban nézi az oldalamat.
Folyamatábann több felbontásban is meg fogom csinálni minden csak idő kérdése.
Néhány kép kedvcsinálónak.


 
 Ha esetleg szükséged lenne, igényed lenne rá hogy -szerintem- igényes háttérképet találj a boltomban kapható áruk témakörében akkor nosza rajta kattints ide és már le is töltheted az 1280x960 pixel felbontású háttérképeket.
  Igérem a közeli jövőben különböző felbontásban -jelezni fogom itt a blogomban- is megtalálhatóak lesznek ezek a képek és folyamatosan bővülni fognak.

Tisztelettel:
Sztrakkay

ui:
Gondolom észrevettétek hogy az aránylag nagyméretű logóm kicsit átalakult.
Ez van.
Új szelek fújnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez