2009. december 12., szombat

"Interjú" a Kalkulus és Hidegfém oldal közös nyereményjátékának nyertesével

 Akik folyamatosan követik a hidegfem valamint a Kalkulus oldalt azok tudják hogy közösen egy hosszabb hangvételű nyereményjátékot szerveztük aminek a vége november hó végén volt.
 Nyereményt minden kiküldtük és a főnyeremény megnyerőjével egy rövidebb mailes interjút készitettünk amit ezennel közzé teszünk.


Először is gratulálok a játék megnyeréséhez, amit a www.kalkulus.hu véleményportál írt ki, és a késboltom szponzorált. Rengeteg véleményt írva, nagy fölénnyel szerezted meg a fődíjat, egy Spyderco Sage zsebkést. Ez az első késed, a második, esetleg a sokadik? Ha van már késed, milyen, és mire használod?
 Köszönöm szépen.Ez már a sokadik késem,bicskám.Erdészeti szakközépiskolában végeztem,meg dolgoztam hivatásos vadászként,úgyhogy nekem a kés,bicska elsődlegesen funkcionális dolog.Momentán,egy Zepter bicskám van,és nagyon meg vagyok elégedve.Elég sok mindenre használom,használtam.Még zsigerelésre is...

Mennyire ismered a késpiacot, van-e kedvenc márkád, van-e álmaid kése, vagy mindez hidegen hagy?
Sajnos annyira nem ismerem,mint amennyire szeretném ismerni.Van egy pár márka amit ismerek,és volt hozzá szerencsém,vagy szerencsétlenségem is.Rá kellett döbbennem,hogy a márka nem feltétlenül jelenti a megbízhatóságot,éltartóságot.A vadásztársaságnál,ahol melóztam,volt egy szolgálati Böhler késünk.Eddig nekem az volt a kedvenc késem.

Hogyan látod a hazai késművesség helyzetét? Tudsz-e róla, ismersz-e gyártókat?
A hazai késekről nem nagyon tudnék érdemben beszélni..Egy Révész bicskához volt eddig szerencsém.Mármint saját tapasztalat.

A kés az egyik legrégibb, leghasznosabb, legsokoldalúbb eszközünk. Sokan vannak azonban, akik nem, vagy nem csak használati értékük miatt vesznek késeket, hanem azért (is), mert szépek, érdekesek, különlegesek, szóval kedvtelésből. Mi a véleményed a késgyűjtésről, mint hobbiról?
Én nem hobbyból vettem,használtam az eddigi késeimet.Én jobban szeretem a funkcionális késeket.Minnél több minden van egy bicskán,annál kevesebb mindenre jó igazán.Anyagilag sem tudtam soha megtenni,hogy gyüjtő legyek.Bár igazán jó késeket nagyon keveset lehet látni.Szerintem az ár,nem feltétlenül van arányban egy késnél,bicskánál annak értékével.

Hol szoktál venni, vagy hol vennél a jövőben késeket? Hagyományos boltban, vagy webshopban?
Eddig csak hagyományos boltokban vásároltam.De nincs ellenemre a webshop sem :)

A nyereményed egy Spyderco Sage volt. Mi a véleményed a Spyderco késekről, és mik a Sage-ről az első benyomásaid?
Az éltartóságáról nem igazán tudnék még érdemben nyilatkozni,de a penge kiképzése az nagyon tetszik. Az a baj,hogy nem terjedt el szélesebb körben a bicskák,kések pengekiképzésében.

Mi lesz a következő késed?
Szerintem egy Böhler kés:)Bár,ki tudja még.

Gratulálunk.Tudom nem kis munka volt azt a véleménymennyiséget megirni.
Szerény véleményem szerint ez munka volt.
Maximálisan megérdemelted a bicskát.
Használd egészséggel.

Maradok tisztelettel:
Sztrakkay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez