2010. március 15., hétfő

Puma fémtisztító paszta-teszt

A minap ajánlották figyelmembe a Puma nevével fémjelzett fémtisztító pasztát.


Arra jutottam, hogy ezt nekem tesztelnem kell, mivel van egy szénacél pengés késem, amit kissé elhanyagoltam. Hát most majd kiderül, aminek ki kell derülnie!

Az alábbi képeken jól látszik a pengén az erőteljes elszíneződés, illetve a rozsdafoltok.



 Ezeken pedig az, hogy mit sikerült 15-20 perces enyhe dörzsöléssel elérnem.



Látszik tehát, hogy elég jó eredményt értem el, azonban a penge nem lett tökéletes. Hozzá kell ugyanakkor tennem, hogy mivel a kés borotvaéles, az él környékén nem szívesen dörzsöltem erőteljesebben, mivel nem szerettem volna az ujjamat leszeletelni.

Annak ellenére, hogy a pasztával valószínűleg nem lehet tökéletes munkát végezni, a terméket mindenkinek csak ajánlani tudom.Többen is állítják, hogy ennél jobb fémtisztítóval még nem dolgoztak.

A következő fémekhez ajánlják: alumínium, ezüst, króm, vörös-sárga réz. Színes rézvereteken tilos használni.

Maradok tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky

Kapcsolódó weboldalak:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez