2010. november 14., vasárnap

ZT 200 - a bótos új EDC-je

Üdv Mindenkinek !

Személyes átvételeknél nagyon sokszor előjön a téma "Hát neked mint késboltosnak milyen késed van?
Nagyon sokáig egy Spyderco Tenaciousom volt. Elég furcsán nézett rám mindenki, hogy nekem egy ilyen "vacak" késem van. ( Megjegyezném, hogy szerintem nagyon jó kis bicska,nemhiába hordtam közel 6 hónapon át). Nem mondta ki senki de láttam rajtuk, hogy a döbbenet kiül az arcukra.

Jelentem cseréltem.







Maradok tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky

2 megjegyzés:

  1. Jó kés bár én semmiképp nem választanék EDC -re rekurzív élű bicskát :)

    VálaszTörlés
  2. Ezért hordok magamnál több kést is.
    Ez az egyik a "sokból" :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez