2011. május 17., kedd

Rat Izula I vagy Rat Izula II

Bemelegítésképp:

Előszó:
A Rat Izuláról már blogoltam párszor. A cikk apropója most összehasonlítás a nem olyan régen megjelent Esee Izula II-vel kapcsolatosan. 
Készült egy bemutató róla, volt egy vendégposzt, egy amerikai weboldal kérésére készült verzió bemutatása , és a végén egy olyan blog is készült róla mikor a Kabar Eskabar (Esee & Kabar szüleménye) apropójából készült.




Rövid előszó után következzen a két nyakkés összehasonlítása röviden, lényegretörően.

Esee a Rat Izula kését kicsit továbbgondolta. Markolatot minimálisan meghosszabbította pont annyira hogy egy normál férfikéznek is kényelmes legyen, valamint a készletet kicsit kiegészítette, és az árát kicsit megemelte. A kés markolatára "gyárilag" micarta markolatot -természetesen leszerelhető- tett így még kényelmesebbé tette, és így nem kell kifizetned a közel 30 dolláros beszerzési árat.

A kés eddig is szerintem a legjobb nyakkések közé tartozott, -én övön hordtam sokáig most a hátizsákomon hordom - tetszik benne, hogy lehetőséget ad több fajta hordmódra is. Igaz a tokja nem tökéletes ezért én kydex tokot csináltattam hozzá.

Gyári tok az övklipsszel, kydex tok kis tek-lokkal szerelve
Méretbeli különbségek itt láthatóak igazán. A 13 mm hosszítás nagyon jót tett neki. Szebb/arányosabb/biztosabb fogású lett. Persze ez csak saját vélemény.


 Az Izula teljes felszereltségével:


 Esee Izula II teljes felszereltségével. 


Röviden összefoglalva a különbség:
- 13 mm hosszabb penge
- micarta markolat
- molle rögzítő helyett övklipsz

Remélem tudtam újat is mondani/mutatni nektek.

Maradok tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky

ui: igen ez is az USA-ban készült

Pár kép zárásképp:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez