2011. július 31., vasárnap

Végre logó tulajdonos lettem

Üdv Mindenkinek !

Mindig is vágytam egy igazi céges logóra. Sokat gondolkodtam én is rajta, sőt voltak barátaim akik néha-néha ötleteltek is - sajna sikertelenül.
Annyira szerettem volna egy mondhatni hidegfémes hivatalos logót, hogy grafikust bíztam meg akinek sajna elég vérszegény ötletei voltak. (Pedig elég rendesen megkérte volna az árát.)
Pár héttel ezelőtt csak felvetettem az ötletet a facebook oldalamon és olvasóim rögtön "tollat" ragadtak és nekiálltak tervezni nekem valamit. Szerencsémre a hosszas huza-vona után végre kialakult aminek ki kellett alakulnia. Megszületett a remekmű amit még egyszer köszönök Józsefnek ( aki lényegében megadta az egész alapját a tervnek) és Attilának aki befejezte az ötletet és megrajzolta vektorosan.

Jelentem a hidegfem.eu késes webshop oldalnak megszületett a logója!
Ime:

Innentől kezdve tervbe vannak véve különböző repi ajándékok, illetve kiegészítők és ruhadarabok készíttetése. Hogy konkrétan mik lesznek ezek nem tudom, de ha van ötleted VÁROM!

Maradok tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky

ui: egy kis reklám a "grafikusomnak" katt IDE!

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok hozzá, azért meg is lepett, mert inkább vártam volna egy minimál logót az előzmények alapján. A választék zavarbaejtő volt, a bőség és a minőség zavara azért elviselhető volt ;)Váljon egészségedre :)

    VálaszTörlés
  2. Engem a japán késmárkák kifejezetten érdekelnek, mint például Al Mar...csak nem látom a választékban.

    VálaszTörlés
  3. Hát nem tudom, hogy Al-Mar márka lesz-e a választékomban. Nem hiszem. Nem találtam még rá nagykereskedést.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon emlékeztett engem a Gurkhák logojára.

    VálaszTörlés

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez