2011. március 16., szerda

Verseny a Facebookon

Üdv Mindenkinek !

Úgy döntöttem, hosszas pihenő után egy újabb versenyt hirdetek nektek a Facebook oldalamon. A feladat nem nehéz. Ismerned kell a webshopom termékeit. Hogy mit adok ezért?!
1. díj 30.000 forint
2. díj 18.000 forint
3. díj 10.000 forint
Amit a levásárolhatsz nálam. Azt veszel érte amit csak akarsz. Kikötés csak annyi, hogy egy termék legyen.

Mit is kell érte tenned pontosan? Mint már mondtam ismerned kell a webshopban található termékeket, pontosabban a képüket. Véletlenszerűen ki fogok tenni a Facebook oldalamra egy webshop termékem képének a részletét. FIGYELEM ! A kép nem a boltomban található -jellemzően- fehér háttérképes fotóról lesz kiemelve, -elvégre az nagyon kis felbontású- hanem a részletek oldalon található "KÉP" fülön belüli képről.

Itt egy példa:
A kés amelyen pontosítanám, hogy mit és hogyen kell tenned a BOKER MAGNUM LAW ENFORCEMENT. Részletek belső oldalán valami ilyesmit láthatsz:

Ha rákattintasz a képek fülre akkor megláthatod azt a képet amiből ki lett vágva a részlet:













 
(Tehát ha ezt a példát nézzük akkor ezt a képet látnád amiről fel kellene ismerned a kést.)


Ha felismerted a terméket, nincs más dolgod mint elsőnek beírni a Facebook oldalra a felismert áru PONTOS nevét. Ne hibázz csak azt fogadom el aki pontosan azt irja oda ami a webshop oldalán található. (Kis és nagy betű nem számít. Legyetek szívesek, ne ott beszéljük meg a terméke előnyeit/hátrányait/szépségét vagy esetleg csúnyaságát. Csak a termék neve kerüljön oda.) 

Hogy mindenkinek megadjam az esélyt a nyerésre -ha esetleg később kapcsolódna a játékba- különböző nehézségű feladatok lesznek amit a feladat kiírásánál jelölni fogok (1-5 lesznek pontozva). Feladatokat véletlenszerűen fogom feltenni, tehát érdemes naponta akár többször is benézni. Ki tudja?!

A játék március. 20.-ától -vasárnaptól- kezdődik és előreláthatólag 1 hónapig fog tartani. És hogy hány kép lesz?! Nem tudom, nem lényeges.

Hogy mit is nyerhetsz?
Akár ezt is:


Összefoglalva mit kell tenned?
Facebook oldalamon jelölj be és sűrűn nézegesd.
Webshopom oldalát böngészd, ismerkedj a választékkal, memorizáld a képeket
*  Legyél az első aki felismeri a képen melyik termék részlete található és te
                                                               NYERTÉL !

Ezennel mindenkinek kívánok sok szerencsét a játékhoz. Remélem kitaláltam azt a módot amivel nem lehet átverni a rendszert. (Régebbi blog olvasóim tudják miről van szó.)

Maradok tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky

ui: Ha esetlegesen valami nem stimmel időben érdeklődj, de szerintem egyértelmű. Figyelek arra, hogy lehetőleg olyan részletet mutassak, ami a főoldalon lévő képen is nagyjából beazonosítható legyen, de szerintem a fődíjért azért kicsit meg kell dolgozni. 

Várom reagálásaitokat.

6 megjegyzés:

  1. Az ötlet tulajdonképpen nagyon jó. Csak azt nem értem, hogy lesz ebből első, második és harmadik helyezett? Ha egyszer egy hónapig tart, több mint 3 kép lesz, és mindig az nyer, aki elsőnek beírja a megfejtést. Valamint annak megint nagyobb esélye van, aki többet van gép előtt, nem?
    Mindenesetre kérlek, hogy a kérdésem első felét magyarázd el nekem. Tehát, mikortól számít valaki nyertesnek? Mert ilyen alapon akár 1 ember is megnyerheti az 58 ezer forintot, vagy valamit félreértettem?
    Elnézést, ha hülyeséget kérdezek, de korán van még picit. :) Az ötlet, és kezdeményezés viszont nagyon jó, és ismét példaértékű! :)
    Üdv és további jó munkát!

    VálaszTörlés
  2. Folyamatosan lesznek feltéve képek melyek 1-5 pontot érnek. Aki a legtöbb pontot gyűjti azé az első nyeremény, aki a második legtöbb pontot nyeri az a második és igen aki a harmadik legtöbb pontot hozza össze az csak a 3.
    Stimmt?
    És igen aki a legtöbbet ül a gép előtt annak van a legtöbb esélye.
    Ez van.
    Valamit valamiért.

    VálaszTörlés
  3. Héé, én csak kérdeztem, mert nem értettem. Nem akartam kritizálni vagy ilyesmi, csak tényleg nem volt számomra világos a rendszer. Elnézést, hogy megkérdeztem, de köszönöm a választ, így már teljesen érthető. A te játékod a te szabályaid, ha én játszom, teljes mértékben elfogadom azokat, ha viszont nem értem, akkor kérdezek. Ahogy tettem is. Én aztán senkit nem akartam megbántani. Csak egy kérdés volt. További szép napot.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nagyon jól kitaláltad, Syaky, marketinges szemmel is zseniális! További eredményes munkát! Hajrá és büszke vagyok Rád!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a dicséretet.
    Ez teljesen az én fejemből pattant ki az utolsó betűig.
    Nekem is tetszik az ötlet. Kiváncsi vagyok mennyi embert tudok vele megmozgatni.

    VálaszTörlés
  6. Üdv mindenkinek!
    Kíváncsi vagyok, hogy hogyan sül el ez a játék,
    mert szerintem akár az is előfordulhat, hogy
    valaki annyira otthon van a kések között, hogy
    a stílusról felismeri a késeket és pillanatok alatt megtalálja, így nagy előnnyel indul és szinte mindet elsőként fejti meg. A másik véglet, hogy szinte minden feladványt más fejt meg és így többszörös holtverseny alakulhat ki.
    Minden esetre érdeklődéssel várom a feladványokat.
    Üdv: László

    VálaszTörlés

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez