2010. július 23., péntek

Hidegfem.eu

Aki a weboldalamat kicsit sűrűbben nézegeti, annak feltünhetett egy új gomb, egy új funkció. Ez a FÓRUM.

Elég régóta gondolkoztam azon, hogy van-e szükségem rá. Akarok-e még egy feladatot magamnak csinálni, de a körülmények úgy hozták, hogy a döntés magától megszületett. Kell, igenis, hogy szükségem van rá több okból  kifolyólag is, amiket itt nem ecsetelnék.

Maga a felület kész van.
Meg kellene tölteni egy kis tartalommal. Ebben egy kis segítséget kérnék tőletek, akik lényegében - remélem - használni fogjátok. Mindenféleképpen az a cél, hogy ti olvasók/látogatók, esetleges vásárlók minél könnyebben és gyorsabban megkapjátok a választ a kérdéseitekre.

Az alapkoncepció az, hogy a fórum, a bolt és a blog körüli "feladatokat" lássa el. Nem célom senkinek sem konkurenciát csinálni. Nem abból a célból készült.

Nem nagyon szeretnék keményen moderálni. Nem szeretek. Kérek majd mindenkit, hogy magát moderálja és viselkedjen úgy, mintha otthon lenne. Tegye azt, amit otthon is "megenged" saját magának.

Belépéshez nem kell más, mint egy regisztráció. (Ha már regisztráltál a webboltba, akkor már mehetsz is.)

Elvileg a hét elején valamikor be szeretném üzemelni. Segítsetek benne.
Köszönöm.

Tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky

2 megjegyzés:

  1. Jó ötlet, reméljük aktívan működni fog és lehet eszmét cserélni dolgokról, tippeket-tanácsokat kérni más késrajongóktól.
    Az utóbbi időben nem mertem nézni az oldalad (Mea Culpa), mert nincs pénzem, és nem akarok elcsábulni,de biztos rossz vége lesz ennek :D

    VálaszTörlés
  2. Egyenlőre szerintem nem kell moderátor. Az jöjjön idővel, olyan tagokból akik keményebb vitákban megmutatták igazi arcukat.

    Valamint szerintem egy "specializált" forumként hírdetve, sok rondaságot el lehet kerülni. Ki kell mondani hogy érzékenyebb témákról (pl, vallás, politika, történelem, stb) nem szabad beszélni, azoknak megvan a megfelelő forumuk.

    Ilyen témák legyenek egyből lezárva, ezeket a témákat provokáló üzenetek legyenek törölve és provokáló felhasználók legyenek letíltva.

    Amugy egy laikus tipje: az az álláspont, hogy mindenki úgy viselkedjen mintha otthon lenne, szerintem nem a legjobb. Az ember sok mindent megengedd magának, sokkal szabadosabb otthon mint szinte bárhol máshol.

    Jobb megközelités szerintem az, amit egy másik forumon olvastam: "Úgy lépjél be a fórumba, hogy ez az én magántulajdonom. Én dolgozok a programmal, én fizetek és tartom karban a szervereket. Belépve a fórumba az én házamba lépsz be." Ami szerintebb sokkal jobb viselkedést hívna ki.

    Valamint tartalom: cikkekhez kommentál, bolttal kapcsolatos kérdések, tippek különböző késekhez, könvyajánló, késhasználathoz füző aprőságok, stb.

    VálaszTörlés

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez