2010. július 7., szerda

A negyedik - agip69 versenyzőtől érkezett a Spyderco Byrd Rescue

Előszó:
Minap hozzáfogtam én is egy videó készítéséhez de sajna nem jött össze. Túlságosan kritikus vagyok magammal szemben és rájöttem, hogyha igazán jót akarsz csinálni rá kell készülni rendesen.

Akik még nem kezdtek bele, de szeretnének késbemutató videót készíteni pár tanács mire illik odafigyelni.
- elsőnek is keress egy nagyon nyugodt helyet ahol senki sem tud zavarni  (nincs idegesítőbb mikor majdnem kész van a felvételed és megjelenik egy gyerekcsapat)
- egy jó kamera egy jó állvánnyal szerintem többet ér mint egy valaki aki segítene nagyon figyelj a beállításra - csinálj próbafelvételeket
- írj egy forgatókönyvet, nagy betűkkel hogy könnyedén tudd olvasni és egy oldalra, hogy menet közben ne kelljen lapozni - ne térj el a szövegtől mert könnyen belegabalyodhatsz
- szerintem ne legyen több 4 percnél mert ami annál hosszabb már nem biztos, hogy végignézik
Ha ezekre odafigyelsz már félig kész is vagy.


S most következzen agip69 bemutató késtesztje. Számszerint ez a negyedik. Nem sok idő van még hátra, húzzatok bele ha részt akartok venni a nyereményjátékon.















syaky

2 megjegyzés:

  1. A gyártó a Spyderco! (A Byrd késeket is a Spyderco gyártja, csak ezeket kínában csinálják.) Eddig nekem ez a videó tetszett a legjobban. Ügyesen összeszedett munka.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Bandibuilder !

    Köszönöm szépen a kiegészítést, illetve korrigálást. A dicséretet pedig örömmel bezsebelem. Egyszerre két dolgot egyébként nehezen tudok csinálni ( mármint olvasni, és mutogatni ) így hát fejből nyomtam, ahogy a munkahelyemen szoktam.

    AMA, alias, agip69 .

    VálaszTörlés

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez