2011. március 13., vasárnap

Hírkavalkád 2011

Üdv Mindenkinek !

Akkor jöjjenek a hírek vegyítve, ömlesztve csak nektek.

*  Folyamatába kiderült, -nem mostanság- hogy ez a blogmotor igen gyenge lábakon áll. Közel sem tökéletes, ezért sajna az én munkáim sem tökéletesek rajta, ezért elnézést kérnék mindenkitől ha a képeim elhelyezése nem éppen megfelelő - ez nem az én  hibám - ha tudtok valami jó blogot várom jelzéseteket. Ki tudja?

* Jó hír: Audaxtrade alias főleg Leatherman/Maglite nagyker egy kis változáson ment át. Szemléletváltás történt. Még annyira nem érzem a szelét de valami beindult, remélhetőleg jó lesz a vége. Én személy szerint drukkolok neki.

* ha eddig nem tudtad volna, megjelentem a FACEBOOK-on is, "lájkolj" mert a ....

* .... közeli jövőben egy versenykiírást fogok közzé tenni, ami ott fog lezajlani és ugye alapfeltétel, hogy be legyek jelölve - hidd el megéri! - kiírás pár napon belül

* Nemzetköziek lettünk! a Paracord and knives francia blogoldal az ajánlott blogjai közé felvett úgy látszik "ez a vacak reklámblogoldal" (ugye ez idézet volt) mégiscsak ér valamit ?!

* továbbra is várom ötleteiteket mit szeretnétek látni, esetleg van neked valamit amit meg szeretnél mutatni a nagyvilágnak,

* mint már jeleztem március17-március20 között a BNV területén található FEHOVA-n leszek, ezért előre is elnézést kérek ha az általam előírt 3-6 napos szállítási idő esetlegesen csúszna pár napot

* Eddig az oldalamon még nem jeleztem de sikerült szerződést kötnöm egy futár céggel. Mivel nekem nagyon fontos a vevő elégedettsége ezért csak olyan csomagokat küldök futárral  ami árkalkulációm szerint min. 1500 huf posta költséget tenne ki -vagy ha kéri a vevő. Ez számításaim szerint 200 g környéki súly és/vagy 25.000 huf feletti utánvételi összeg. Ami ezt a mércét nem éri el továbbra is a Magyar Posta díjszabása szerint lesz kézbesítve. (Példa: 500g-ig, ajánlott, 25.000 hufig = 1.725 ellenőrizheted DÍJkalkulátor )

Maradok tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky

2 megjegyzés:

  1. Én még mindig azt mondom, hogy wordpress. A hidegfem.eu tárhelyen hozz létre egy blog könyvtárat, és oda telepítsd fel.

    VálaszTörlés
  2. Mármint a wordpress legyen a hírlevél kezelő program? Úgy néz ki a webgalamb nem is lenne jó mert a szolgáltató nem felel meg az követelményeknek.

    VálaszTörlés

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez