2010. január 24., vasárnap

Mora 2010 és 2010 Mg

 Sok megkeresést kaptam a címben is olvasható késsel kapcsolatban.Mivel nem tudtam miről is van szó, beszereztem 1-1 darabot hogy kis ismertetőt tudjak róluk írni.
  Ez a kés két konkrét Mora keverékéből született.Akik ismerik a svéd cég választékát első ránézésre mondják a helyes választ.
 A markolatot és a tokot a 911 modelltől vették át, míg a pengét minimális átalakításokkal -a penge hosszát a megrövidítették kb 7-9 mm-rel- az Outdoor 2000 modelljétől.Semmi új anyagot vagy technológiát nem használtak.Ami egyszer bevált az bevált.Akkor meg minek  kísérletezgetni ?!
 Van viszont egy kérdésem amire konkrétan nem tudom a választ csak tippjeim lennének.Miért lett a penge rövidebb??

Jöjjenek a képek.

Mora 911 és a Mora 2010 markolata
 
 
Mora Outdoor 2000 és a 2010
 
 
Na melyik melyik? Ugye hogy ugyanaz a tok?
 
 
Középen a Mora 2010



Mora 2010

 Mora 2010

 Sajna jelenleg -tudomásom szerint- még Magyarországon nem lehet kapni DE a nagykereskedéssel már felvettem a kapcsolatot és ígéretet kaptam hogy a következő rendelésüknél ezt a két modellt is meg fogják rendelni.Sajna valószínűleg kicsit drágább lesz mint a Mora Outdoor 2000 de szerintem nagyon nyerő alkotás lett belőle.
 Nekem már van ! :D

Tisztelettel:
syaky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez