2010. január 6., szerda

Visszatekintés a 2009-es évre

Hát igen.2010 van.Ezt is megértem éppen és egészségesen és nem mentem tönkre.Boltom tökéletesen működik.Úgy néz ki megmaradok.Nézzük is meg mi is történt az elmúlt időszakban a hidegfem.eu háza táján.


Maga a bolt papiron 2008 decemberében alakult hosszas huza-vona után.Sajna akkor még a programozóm nem végzett a programozási munkákkal ezért kicsit csúszott minden.A kezdés nem volt egyszerű. Nagykereskedések nem ismertek, nem bíztak bennem.Árlistákat elég nehéz volt beszerezni elvégre év eleje volt és pont az árváltoztatások korszaka.Nem tudtam milyen termékeim lesznek a boltban nem nagyon tudtam rá készülni de megpróbáltam mindent és gyűjtögettem a Magyarországon ismert márkák késeiről képeket beszerezni egyszer majd csak jó lesz alapon. Kisebb-nagyobb sikereim voltak.
  Miután megszereztem az árlistákat megindult a termékfeltöltögetés időszaka ami rettentően unalmas lassú és fárasztó feladat volt (máig is az).
  A boltom pontos inditása 2009.jan.28-a volt 100 alatti termékkel de már az első rendelésem 2009.02.09 meg is történt.

  Nagyon sok tervem volt és van a boltommal kapcsolatban.Tudtam hogy akkor lehetek jó és jobb a konkurenciáimnál ha többet adok/nyújtok.
  Első nekifutásra csak egy sima internetes késes üzlet voltam mint a többi de szép lassan a programozóm belehúzott és beleerőszakolta  azokat az extra dolgokat amiket igényeltem tőle, -és ami más oldalon a mai napig sem látni- amiről ugyancsak született blog amiről itt olvashattok.Hogy most ezek az extrák növelik-e a látogatóimat vagy sem?!Ezt sajna nem tudhatom.
 Azóta folyamatosan próbálom mindenfajta érdekes dologgal teletölteni az extra menüpontot ami szép lassan alakul is csak ugye mivel egyszemélyes cég vagyok ez nem olyan könnyű.
2009-ben a következő mennyiséget sikerült produkálnom:
  - 3 db cikk ami ugye nem egy nagy mennyiség - idén belehúzok!
  - 4 db saját késteszt amiből a Benchmade Monochrome-ról készült meg is jelent a Kaliber újságban a késteszteket készitő ismerősöm jóvoltából - ebbe is bele szeretnék húzni - szeretném ha havi 1 tesztet legalább meg tudnék jelentetni.Kiemelném hogy ezek a késtesztek az oldalam számára készültek és tudomásom szerint csaknálam olvashatóak.
  - Képgaléria ez már kicsit jobban sikerült.Itt több alkategóriát is sikerült alkotnom és kisebb nagyobb sikerekkel meg is töltenem.Legújabb ötletem a háttérképek (előbb itt a blogomon megszavaztattam hogy egyáltalán van-e rás szükség-úgy néz ki hogy van) amiben egyenlőre csak két felbontásban találhatóak a saját készítésű képeim de amint egy kicsit bővül a képszerkesztési tudásom bővülni fog 16:9 arányú képekkel is.Késes képeimből már közel 100 darab van fenn.Azért "csak" ennyi mert nagyon kritikus vagyok magammal szemben és ennyi ment át akkor a rostán.(Manapság lehet hpgy még kevesebb menne át).Következő képek alkategóriám a kiállitások, késtalik , rendezvények képei.Úgy gondoltam aki nem tud elmenni legalább valami kis kóstolót kapjon kép és valami kis blog formájában arról hogy mit is hagyott ki.És végül vannak a paracordos képeim.Hogy mi is az ?Azt itt elolvashatod.
 - És az utolsó extra kategóriám a youtube-os videók.Ebből is több kategória található.Van  hardcore teszt amiből egyenlőre 10 darab található, késekkel kapcsolatos videókból jelenleg 6 db, mig paracordosból összesen 11 darab van.Ezeket folyamatában keresem és folyamatosan teszem az oldalamra.(Ha esetleg neked vannak a témával kapcsolatos érdekesebb videóid ne habozz oszd meg velünk.)

  És ami még szerintem igen fontos tény, hogy a 2009 évben összesen 713 terméket töltöttem fel.Ezek között minden megtalálható a legolcsóbbtól a legdrágábbig.Igény szerint próbálok mindent beszerezni.Nekem fontos hogy a vásárló elégedetten távozzon .Ezért mindent meg is teszek.

  Ha bárkinek bármilyen észrevétele van az oldalammal vagy a blogommal kapcsolatban akkor irjon nyugodtan a hidegfem@gmail.com-ra.


Remélem nem voltam túl unalmas.

Maradok tisztelettel:
Sztrakkay aka syaky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez