2012. április 24., kedd

Új maxpedition termék - rebel


A minap találtam egy érdekességet, amit ki is tettem a blogomba. Gondoltam azonban, hogy titeket is érdekelhet, így ide is felteszem. Történt ugyanis, hogy a kedvenc taktikai felszerelés márkám, a Maxpedition, akinek termékeit naponta használom (Micro Wallet, Octa, Fatboy, stb.) új terméket dobott piacra.

És hogy mi az? Ki nem találnád. Egy egyedi tervezésű kártyapakli. A lapokon megjelennek a márka kabalaállatai és motívumai. Szerintem nagyon jól néz ki, és ha minőségre hozza amit a márkától megszoktam, akkor ez is örök darab lesz! Itt megveheted 4 dollárért. Mit gondolsz róla? Én tuti bedobok egyet a túlélőcsomagba. :)

 

És egy mozgóképen a lapok.

Üdv,

rebel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed.
Kérlek írd meg itt a megjegyzésben, ha valamilyen késes téma kifejezetten érdekel.

Powered By Blogger
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez